Po dveh sezonah, ki ju je krojil virus covid-19, se je lani število letalskih potnikov skoraj vrnilo na predkoronsko raven. Skupaj z drugimi potrošniškimi organizacijami smo preverili, kako so bili potniki zadovoljni s storitvami letalskih prevoznikov in letališč.
Odklenite si dostop za ogled tržnega pregleda
V tržnih pregledih predstavljamo ugotovitve iz pregleda aktualnega stanja na trgu.
Katere informacije tržni pregled vključuje?
- Raziskava je bila v novembru 2022 izvedena v 11 državah, sodelovalo je 11.800 potrošnikov, ki so oddali odgovore za skoraj 20.000 poletov.
- Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letališč?
- Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letalskih prevoznikov?
- S čem so potniki imeli največ težav?
- Kako so storitve letališč in prevoznikov ocenili slovenski potrošniki?
Vsebina le za člane ZPS.
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.