Po dveh sezonah, ki ju je krojil virus covid-19, se je lani število letalskih potnikov skoraj vrnilo na predkoronsko raven. Skupaj z drugimi potrošniškimi organizacijami smo preverili, kako so bili potniki zadovoljni s storitvami letalskih prevoznikov in letališč.

Odklenite si dostop za ogled tržnega pregleda

V tržnih pregledih predstavljamo ugotovitve iz pregleda aktualnega stanja na trgu.

Katere informacije tržni pregled vključuje?

  • Raziskava je bila v novembru 2022 izvedena v 11 državah, sodelovalo je 11.800 potrošnikov, ki so oddali odgovore za skoraj 20.000 poletov.
  • Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letališč?
  • Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letalskih prevoznikov?
  • S čem so potniki imeli največ težav?
  • Kako so storitve letališč in prevoznikov ocenili slovenski potrošniki?

Cena: 4,50 €

(Dostop do članka: 2 leti)

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju