Po dveh sezonah, ki ju je krojil virus covid-19, se je lani število letalskih potnikov skoraj vrnilo na predkoronsko raven. Skupaj z drugimi potrošniškimi organizacijami smo preverili, kako so bili potniki zadovoljni s storitvami letalskih prevoznikov in letališč.
Odklenite si dostop za ogled tržnega pregleda 
V tržnih pregledih predstavljamo ugotovitve iz pregleda aktualnega stanja na trgu.
Katere informacije tržni pregled vključuje?
- Raziskava je bila v novembru 2022 izvedena v 11 državah, sodelovalo je 11.800 potrošnikov, ki so oddali odgovore za skoraj 20.000 poletov.
- Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letališč?
- Kako so bili potniki v letu 2022 zadovoljni s storitvami evropskih letalskih prevoznikov?
- S čem so potniki imeli največ težav?
- Kako so storitve letališč in prevoznikov ocenili slovenski potrošniki?
Cena: 4,50 €
(Dostop do članka: 2 leti)
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 4 x 16,50 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.