Če zanemarimo cene in dejstvo, da imajo resno lastno omrežje le trije slovenski operaterji, je ponudba naročniških paketov z mobilnimi storitvami pri vseh sedmih ponudnikih razmeroma podobna in bogata z vključenimi količinami. Kljub temu morate biti pozorni, kajti paket, ki je dober za »soseda«, ni nujno dober tudi za vas.

Odločili smo se, da bomo ocenili samo naročniške mobilne pakete, pri čemer je vseeno, ali plačate mesečni račun, ki vam ga operater pošlje, ali pa vam ta trga dogovorjeni znesek z dobroimetja ali plačilne kartice.

V samostojno preglednico smo uvrstili naročniške pakete, ki niso dostopni vsem potrošnikom. To so paketi za otroke in paketi za mlade. Kot zanimivost omenimo, da noben operater ne ponuja paketov za starejše uporabnike.

Izračun skupne ocene

Predstavitev: 25%
Storitve: 75%
Skupaj: 100%

Podrobna obrazložitev posameznih meril

Predstavitev (25 odstotkov skupne ocene)

Zanimali sta nas jasnost in preglednost ponudbe na spletnih straneh operaterjev. Poleg prikaza glavnih podatkov o ponudbi smo preverili, kako preprosto je priti do dodatnih informacij, kot so morebitni dodatni stroški in omejitve uporabe v paket vključenih storitev. Zanimalo nas je tudi, kako vidno so predstavljene informacije, kaj se zgodi po porabi vključenih količin in koliko stanejo podatkovne opcije.

Storitve (75 odstotkov skupne ocene)

Ocenili smo v paket vključene količine klicev in kratkih sporočil (SMS), podatkovne količine, ki so na voljo pri polni hitrosti, največjo odtočno in dotočno hitrost prenosa podatkov prek mobilnega omrežja, količino podatkov, ki je brez doplačila na voljo v državah Evropske unije, in kaj operater stori, ko porabite vključene količine. Pri zadnjem merilu smo najslabše ocenili operaterje, ki zmanjšajo hitrost na neuporabnih 64 kilobitov na sekundo ali dodatne podatke obračunajo po nerazumljivo visokih cenah.

Odklenite si dostop za ogled tržnega pregleda

V tržnih pregledih predstavljamo ugotovitve iz pregleda aktualnega stanja na trgu.

Katere informacije tržni pregled vključuje?

  • Kaj pokaže primerjava naročniških mobilnih paketov slovenskih operaterjev?
  • Katere so prednosti in katere slabosti posameznih mobilnih paketov?
  • Katere storitve vključujejo paketi in kako so te primerljive med seboj?
  • Kako jasne in pregledne so informacije o paketih?
  • Na kaj vse je dobro biti pozoren pri izbiri mobilnega paketa?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju