Pustiti napitnino ali ne? Kako visoka naj bo, če smo s storitvijo zadovoljni? Komu in kdaj naj damo napitnino? Pravila niso vedno enaka.
Če se boste na Poljskem natakarju zahvalili, preden vam vrne razliko v računu, to pomeni, da ste preostanek zneska podarili kot napitnino. Če pa boste na Japonskem po odličnem obroku pustili na mizi napitnino, se kaj lahko zgodi, da bo natakar pritekel za vami in vam vrnil `pozabljeni´ denar.
V sodelovanju z drugimi potrošniškimi organizacijami in njihovimi turističnimi organizacijami smo pripravili nekaj namigov, ki vas lahko rešijo zagate.
Ko ob koncu potovanja zaokroži "klobuk"
Kako pa je z napitnino za turističnega vodnika, ki je z nami na potovanju? Za nasvet, kako ravnati, smo povprašali Turistično gostinsko zbornico. Pojasnili so nam, da tovrstne napitnine v Sloveniji niso obvezne niti niso v navadi. Če pa ste zadovoljni z delom vodnika, ki vas je spremljal na potovanju, ni neprimerno, če mu potniki ob koncu potovanja izročijo denarno nagrado.
Avtorica. Urša Šmid Božičevič
Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.