Zaračunavanje stroškov opomina
28. avgust 2019
"Zanima me, ali mi lahko prodajalec zaračuna strošek opomina za plačilo, ki sem ga izvedel 5 dni po roku za plačilo, natančneje 3 delovne dni po roku. Po pošti sem opomin dobil, ko sem plačilo že opravil. Stroškov zamudnih obresti mi niso zaračunali."
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Upnik ima pravico terjati od dolžnika zapadlo plačilo tudi samo dan po zapadlosti, zato podjetje v vašem primeru ni ravnalo v nasprotju z zakonom.
Zakon o varstvu potrošnikov v 2. odstavku člena 27. a določa, da stroški opomina, ki ga izda podjetje, če potrošnik kot fizična oseba zamuja s plačilom, ne smejo preseči dejanskih stroškov njegove izdelave in pošiljanja, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti. Če stroški opomina presežejo znesek zamudnih obresti, lahko račun reklamirate. Velja, da morate plačati nesporni del računa, spornega pa zavrniti s pisno obrazložitvijo.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.