Zapleti na križarjenju

8. julij 2013

Zapleti na križarjenju

Zaradi zapletov na križarjenju je agencija obljubila vrnitev 30% aranžmaja, a obljube tudi po pol leta ni izpolnila. Dodatno pa se je zapletlo, ker je bil izvajalec potovanja iz Italije.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

"Vrnili smo se križarjenja, pri njegovi izvedbi pa je večkrat prišlo do zapletov. Že na letovanju smo s težavami seznanili agencijo, po vrnitvi domov pa smo se tudi pisno pritožili. Agencija, ki je bila sicer le posrednik pri ponudbi italijanskega izvajalca potovanja, nam je v roku pisno odgovorila. Zapisali so, da je naši zahtevi ugodeno in da nam bodo povrnili 30 % plačanega aranžmaja. Minilo je pol leta, denarja pa še nismo dobili, čeprav smo agencijo po telefonu večkrat opozorili na zamudo. Izvedeli smo le, da so italijanski potniki denar že dobili in da ga bomo tudi mi. Smo ravnali pravilno? Lahko še kaj storimo, da bi dobili obljubljeno?"

Pri uveljavljanju svojih pravic ste ravnali povsem pravilno. Agencijo ste s težavami seznanili že med letovanjem in po vrnitvi domov ste v roku dveh mesecev po končanem potovanju vložili tudi pisno pritožbo. Vsako pomanjkljivost, ki jo potrošnik opazi med izvajanjem pogodbe o turističnem aranžmaju, je treba sporočiti predstavniku agencije čim prej že na kraju samem. Opozorilo o napakah je treba sporočiti v pisni obliki, potrdilo o predanem opozorilu pa skrbno shraniti. Agencija mora v najkrajšem času narediti vse potrebno za odpravo pomanjkljivosti. Če pomanjkljivosti niso odpravljene na kraju samem, lahko potnik po končanem potovanju zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev vloži pisno pritožbo in uveljavlja sorazmerno znižanje cene.

V agenciji so že pisno obljubili sorazmerno znižanje cene, zato jih ponovno pisno pozovite, naj obljubo izpolnijo. S telefonskimi klici namreč ne pridobite dokazila, na katerega bi se lahko sklicevali. Ker je izvajalec iz Italije, torej iz EU, lahko za pomoč prosite tudi Evropski potrošniški center (EPC) v Sloveniji, ki brezplačno pomaga potrošnikom pri razreševanju težav v drugih članicah EU. Svetujemo tudi, da pri drugih potnikih, ki so se tudi udeležili križarjenja, preverite, kako uspešni so bili pri uveljavljanju svojih zahtevkov. Če se srečujejo z enakimi težavami kot vi, se povežite in skupaj pozovite agencijo k izplačilu oz. skupaj prosite za pomoč na EPC.

Avtor: Svetovalna pisarna

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju