Zapisnik zbora etažnih lastnikov

5. september 2024

Stanovanje in upravljanje
Zapisnik zbora etažnih lastnikov

S sosedom sva bila na zadnjem zboru etažnih lastnikov večstanovanjske stavbe s strani lastnikov določena za podpis zapisnika, torej za overovitelja. Zanima naju, na kaj morava biti še posebej pozorna. Ali je določen kakšen rok, v katerem morava podpisati zapisnik? Kaj sploh mora vsebovati zapisnik zbora lastnikov?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Stanovanjski zakon (SZ-1) v 38. členu glede zapisnika zbora lastnikov določa, da:

  • mora upravnik najpozneje v 30 dneh po vsakem zboru sestaviti zapisnik;
  • je zapisnik potrjen, ko ga podpišeta etažna lastnika (overovitelja), ki ju določijo prisotni na zboru lastnikov;
  • mora zapisnik vsebovati podatke o kraju in času zbora, seznam navzočih etažnih lastnikov s podpisi, predloge sklepov, o katerih se je na zboru glasovalo, in rezultate glasovanja;
  • mora upravnik zapisnik objaviti na način, kot se sklicuje zbor etažnih lastnikov.

Rok za podpis zapisnika zbora lastnikov ali njegovo zavrnitev je 7 dni.

Glede potrditve zapisnika 11. člen Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb določa, da:

  • mora biti zapisnik zbora lastnikov razumljiv, popoln in ustrezati dejansko sprejetim sklepom; 
  • morata pooblaščenca lastnikov (overovitelja) podpisati ali zavrniti zapisnik najpozneje v roku sedmih (7) dni po prejemu, drugače se šteje, da je zapisnik potrjen (!); 
  • če overovitelja ugotovita, da zapisnik ni zapisan skladno z vsebino in sklepi zbora, morata pisno odkloniti potrditev zapisnika in zavrnitev podpisa obrazložiti v zgoraj navedenem roku (torej v sedmih dneh po prejemu);
  • mora upravnik pomanjkljivosti ali nepravilnosti, ugotovljene s strani overoviteljev, odpraviti v novem zapisniku v roku sedmih dni po prejetju zavrnitve podpisa;
  • upravnik začne izvajati sprejete sklepe, navedene v zapisniku zbora lastnikov, ko je zapisnik potrjen.

Odgovorja: Jana Turk

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju