Vprašanje potrošnika: turistična agencija ni v celoti izpolnila programa potovanja
30. april 2019
Na spletu sem našla odlično ponudbo turistične agencije za potovanje v Nepal in Himalajo. Med drugim so v programu izpostavili obisk baznega tabora gore Everest, česar sem se močno veselila. Vendar so nas med potovanjem, tik preden bi se morali povzpeti do baznega tabora, obvestili, da to ne bo mogoče, saj je turistom obisk tabora prepovedan. Vodič je povedal, da je tako že vsaj eno leto zaradi odločitve kitajske vlade, zato sem bila nad agencijo zelo razočarana, saj je obisk baznega tabora oglaševala v programu. Ker menim, da je to pomemben del potovanja, me zanima, ali sem upravičena do kakšne odškodnine?
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
Na spletu sem našla odlično ponudbo turistične agencije za potovanje v Nepal in Himalajo. Med drugim so v programu izpostavili obisk baznega tabora gore Everest, česar sem se močno veselila. Vendar so nas med potovanjem, tik preden bi se morali povzpeti do baznega tabora, obvestili, da to ne bo mogoče, saj je turistom obisk tabora prepovedan. Vodič je povedal, da je tako že vsaj eno leto zaradi odločitve kitajske vlade, zato sem bila nad agencijo zelo razočarana, saj je obisk baznega tabora oglaševala v programu. Ker menim, da je to pomemben del potovanja, me zanima, ali sem upravičena do kakšne odškodnine?
Vsebina le za člane ZPS.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.