Vprašanje potrošnika: trgovec zamuja z dobavo postelje
27. avgust 2019
Naša članica je v večji trgovini s pohištvom naročila posteljo za novo stanovanje. Dogovorjeni rok dobave je bil 45 dni, ki pa je že zdavnaj potekel. Trgovec je rok dobave nenehno podaljševal, naša članica se je čakanja naveličala in je želela od naročila odstopiti ter posteljo naročiti v drugi trgovini. Pa to lahko stori?
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
Naša članica je v večji trgovini s pohištvom naročila posteljo za novo stanovanje. Dogovorjeni rok dobave je bil 45 dni, ki pa je že zdavnaj potekel. Trgovec je rok dobave nenehno podaljševal, naša članica se je čakanja naveličala in je želela od naročila odstopiti ter posteljo naročiti v drugi trgovini. Pa to lahko stori?
Vsebina le za člane ZPS.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.