Vprašanje potrošnika: reklamacija turističnega aranžmaja
16. maj 2016
Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?
Vsebina le za člane ZPS.
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.