Vprašanje potrošnika: Pomoč uporabnikom samo v tujem jeziku

9. junij 2021

Telefoni in aplikacije Trgovine in nakupovanje
Vprašanje potrošnika: Pomoč uporabnikom samo v tujem jeziku

Pri mobilnem telefonu, ki smo ga kupili pri slovenskem operaterju, je prišlo do okvare (zmrznjen prikaz na zaslonu), zato smo uveljavljali garancijo pri prodajalcu. Ta nas je opozoril, da moramo pred oddajo telefona na servis izključiti eno od varnostnih funkcij, kar zaradi okvare ni bilo mogoče. Serviser zato ni mogel dostopati do funkcij telefona in je nepopravljenega vrnil prodajalcu. Prodajalec nam je svetoval, naj pokličemo pomoč proizvajalca in povprašamo, kako izključiti varnostne funkcije. A telefonska pomoč je na voljo le v angleščini. Nekako smo se sicer razumeli, navodila niso bila preveč zapletena, vendar me zanima, ali je to sploh v skladu s pravili.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

Odgovor ZPS Zakon o varstvu potrošnikov pri izdelkih, za katere je garancija obvezna, določa številne obveznosti proizvajalca in prodajalca, kot so zagotavljanje brezplačne odprave napak v času gar

Cena: 1,00 €

(Dostop do članka: 2 leti)

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju