Vprašanje potrošnika: nenaročena pošiljka
19. februar 2020
Od neznane založbe sem prejel knjigo v broširani vezavi, ki je nisem naročil. Priložena sta bila že izpolnjen plačilni nalog in dopis, v katerem me pozivajo k plačilu. Zanima me, ali moram knjigo, ki je nisem naročil, res plačati.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Zakon o varstvu potrošnikov izrecno določa, da nenaročene ponudbe izdelkov, ki pozivajo potrošnika k plačilu, niso dovoljene. Potrošnik zato v tem primeru do podjetja nima nobenih obveznost. Tudi če potrošnik na ponudbo ne odgovori, se ne bo štelo, da ponudbo sprejema.
Takšno ravnanje podjetja, ki od potrošnika zahteva plačilo za dobavljene izdelke, čeprav jih potrošnik ni naročil, šteje tudi za agresivno poslovno prakso, ki jo lahko sankcionira Tržni inšpektorat RS.
Avtorica: Tea Žnidaršič
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.