Vprašanje potrošnika: Kdo krije stroške prevoza blaga v primeru uveljavljanja stvarne napake?

9. junij 2021

Neskladnost s pogodbo (prej: stvarna napaka) Avto in oprema za avto
Vprašanje potrošnika: Kdo krije stroške prevoza blaga v primeru uveljavljanja stvarne napake?

Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge. Trgovcu sem poslala pisno obvestilo o stvarni napaki in zahtevala odpravo napak. Trgovec me je pozval, da naj vozilo na svoje stroške dostavim do njegove poslovalnice. Vozilo je nevozno, trgovec pa v drugem kraju, zato bi naročilo prevoza vozila zame pomenilo precejšnje dodatne stroške. Ali sem res dolžna plačati prevoz iz svojega žepa?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

Pri slovenskem trgovcu z osebnimi avtomobili sem kupila nov avto. Nedavno so se pojavile okvare, ki onemogočajo vožnjo – avto ne vžge.
Trgovcu sem poslala pisno obvestilo o stvarni napaki in zahtevala odpravo napak. Trgovec me je pozval, da naj vozilo na svoje stroške dostavim do njegove poslovalnice. Vozilo je nevozno, trgovec pa v drugem kraju, zato bi naročilo prevoza vozila zame pomenilo precejšnje dodatne stroške.
Ali sem res dolžna plačati prevoz iz svojega žepa?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju