Vprašanje potrošnika: garancijsko popravilo prenosnika

19. junij 2020

Garancija Računalniki
Vprašanje potrošnika: garancijsko popravilo prenosnika

"Približno pol leta po nakupu prenosnega računalnika se je na zaslonu pojavila napaka, zato sem ga oddal v garancijsko popravilo pri pooblaščenem servisu. Po več kot 45 dneh nisem prejel nobenega obvestila o odpravi napake, zato sem servis pozval, naj prenosnik zamenjajo z novim ali vrnejo kupnino. Domov sem nato prejel paket s prenosnikom, ki pa ni nov, saj kaže nekaj znakov uporabe. Servisu in proizvajalcu ne zaupam več, v vmesnem času pa sem bil prisiljen kupiti nov računalnik. Ali lahko zahtevam svoj denar nazaj?"

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

Po več kot 45 dneh nisem prejel nobenega obvestila o odpravi napake, zato sem servis pozval, naj prenosnik zamenjajo z novim ali vrnejo kupnino. Domov sem nato prejel paket s prenosnikom, ki pa ni nov, saj kaže nekaj znakov uporabe. Ali lahko zahtevam svoj denar nazaj?

Vsebina le za člane ZPS.

Želim se včlaniti

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju