Vprašanje potrošnika: dostava poštne pošiljke na dom

18. avgust 2019

Pravice potrošnikov pri storitvah
Vprašanje potrošnika: dostava poštne pošiljke na dom

"Večkrat naročim dostavo paketa na dom, a jih nekatere dostavne službe ne želijo dostaviti na dom, ampak jih pustijo kar na bližnjem bencinskem servisu, na primer. Ali je to dopustno?"

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Dolžnost dostave na dom zavezuje le tisto podjetje, ki je izvajalec univerzalne poštne storitve, to je Pošta Slovenije. V univerzalno storitev spadajo sprejem, usmerjanje, prevoz in dostava poštnih pošiljk do mase dva kilograma, poštnih paketov do mase deset kilogramov, storitev priporočene in vrednostne poštne pošiljke ter prenos poštnih pošiljk za slepe in slabovidne. Pošta Slovenije mora univerzalno storitev izvajati na celotnem ozemlju Republike Slovenije, in sicer najmanj pet delovnih dni na teden najmanj en sprejem in eno dostavo na dan na dom.

Drugi izvajalci poštnih storitev niso zavezani k takemu obsegu poštne storitve, vendar pa morajo izpolniti pogodbeno dogovorjeno obveznost oziroma pri dostavi pošiljk ravnati v skladu s svojimi splošnimi pogoji poslovanja. Če jih kršijo, lahko potrošnik pri izvajalcu poštne storitve v roku 30 dni vloži ugovor.

Avtorica: Tea Žnidaršič

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov za občane Mestne občine Ljubljana: 01 474 06 10

Več o svetovanju