Vprašanje potrošnika - Ali lahko vrnem izdelek, ki sem ga v poslovalnici kupil na obroke?
16. april 2021
V poslovalnici trgovine, ki prodaja zabavno elektroniko, sem želel kupiti pametni telefon. Do zdaj s pametnimi telefoni nisem imel izkušenj in prodajalec me je prepričal v nakup vrhunskega in seveda temu primerno dragega modela. Cena je bila visoka, zato mi je prodajalec ponudil možnost nakupa na obroke, kar sem sprejel. Doma smo po pogovoru z družino ugotovili, da takšnega telefona ne potrebujem, saj bom uporabljal le osnovne funkcije, za kar bi zadostoval tudi cenejši telefon. Ali lahko izdelek vrnem ali zamenjam za cenejšega?
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
V poslovalnici trgovine, ki prodaja zabavno elektroniko, sem želel kupiti pametni telefon. Do zdaj s pametnimi telefoni nisem imel izkušenj in prodajalec me je prepričal v nakup vrhunskega in seveda temu primerno dragega modela. Cena je bila visoka, zato mi je prodajalec ponudil možnost nakupa na obroke, kar sem sprejel. Doma smo po pogovoru z družino ugotovili, da takšnega telefona ne potrebujem, saj bom uporabljal le osnovne funkcije, za kar bi zadostoval tudi cenejši telefon. Ali lahko izdelek vrnem ali zamenjam za cenejšega?
Cena: 1,00 €
(Dostop do članka: 2 leti)
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.