Vprašanje potrošnika - Ali lahko vrnem izdelek, ki sem ga v poslovalnici kupil na obroke?

16. april 2021

Telefoni in aplikacije Trgovine in nakupovanje
Vprašanje potrošnika - Ali lahko vrnem izdelek, ki sem ga v poslovalnici kupil na obroke?

V poslovalnici trgovine, ki prodaja zabavno elektroniko, sem želel kupiti pametni telefon. Do zdaj s pametnimi telefoni nisem imel izkušenj in prodajalec me je prepričal v nakup vrhunskega in seveda temu primerno dragega modela. Cena je bila visoka, zato mi je prodajalec ponudil možnost nakupa na obroke, kar sem sprejel. Doma smo po pogovoru z družino ugotovili, da takšnega telefona ne potrebujem, saj bom uporabljal le osnovne funkcije, za kar bi zadostoval tudi cenejši telefon. Ali lahko izdelek vrnem ali zamenjam za cenejšega?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:

V poslovalnici trgovine, ki prodaja zabavno elektroniko, sem želel kupiti pametni telefon. Do zdaj s pametnimi telefoni nisem imel izkušenj in prodajalec me je prepričal v nakup vrhunskega in seveda temu primerno dragega modela. Cena je bila visoka, zato mi je prodajalec ponudil možnost nakupa na obroke, kar sem sprejel. Doma smo po pogovoru z družino ugotovili, da takšnega telefona ne potrebujem, saj bom uporabljal le osnovne funkcije, za kar bi zadostoval tudi cenejši telefon. Ali lahko izdelek vrnem ali zamenjam za cenejšega?

Cena: 1,00 €

(Dostop do članka: 2 leti)

Želim neomejen dostop do vseh vsebin ZPS

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju