Uspešna reklamacija sedežne garniture s pomočjo izvedeniškega mnenja

8. julij 2022

Pohištvo in notranja oprema Zakonodaja in postopki
Uspešna reklamacija sedežne garniture s pomočjo izvedeniškega mnenja

Potrošnica je pri enem od večjih trgovcev s pohištvom kupila sedežno garnituro iz mikrotkanine. Blago se je od vsega začetka ob sedenju gubalo in napihovalo, zato je o težavi obvestila prodajalca. Ta ji je odgovoril, da je gubanje blaga normalen pojav glede na model in vrsto blaga sedežne garniture. Potrošnica se z razlago podjetja ni strinjala, zato je pisno uveljavljala stvarno napako in zahtevala vračilo kupnine.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Prodajalec ni prišel na ogled sedežne garniture, zahtevo potrošnice pa je zavrnil in ponovno poudaril, da je gubanje normalen pojav za ta tip tkanine in ne šteje za stvarno napako.

Naša članica se ni strinjala z argumentacijo prodajalca in je želela nadaljevati postopek reklamacije, zato je na Tržni inšpektorat RS podala zahtevo za odločanje o primeru.

Tržni inšpektorat je po pregledu dokumentacije ugotovil, da med prodajalcem in potrošnikom obstoji spor o napaki. Potrošnico je pozval, da če želi vztrajati pri svoji zahtevi, lahko dokaže obstoj napake z mnenjem sodnega izvedenca.

Ko se mnenje sodnega izvedenca splača ...

Potrošnica se je po premisleku odločila, da plača izvedeniško mnenje. Ko je izvedenec potrdil obstoj napake, je o tem obvestila prodajalca in ponovno zahtevala vračilo kupnine.

Prodajalec se na njeno zahtevo ni odzval, zato je mnenje sodnega izvedenca posredovala na Tržni inšpektorat RS. Šele po tem je prodajalec pristal na vračilo kupnine, povrnil pa ji je tudi stroške, ki jih je plačala za izvedeniško mnenje.

Avtorica: Tea Žnidaršič

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju