Ugovor k računu za telefon

26. oktober 2015

Elektronske komunikacije Telefoni in aplikacije
Ugovor k računu za telefon

"Od mobilnega operaterja sem dva meseca zapored dobila račun z nenavadno visokim zneskom. Opazila sem, da so na računu postavke za storitve gostovanja in prenosa podatkov, ki jih sploh nisem uporabljala. Na telefonu imam nastavljeno opcijo za ročno izbiro omrežja in telefon je vedno nastavljen na omrežje mojega operaterja. Nesporni del računa sem plačala, kaj pa lahko storim za rešitev zapleta?"

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Vsako napako oz. pomanjkljivost je treba reklamirati sproti, in sicer pisno. Naročnik ima pravico vložiti ugovor zoper račun, in sicer v roku 15 dni od prejema. Če se napake pojavijo tudi pri naslednjem mesečnem računu, ga je tudi treba reklamirati.

Nesporni del računa je treba plačati, spornega pa z obrazložitvijo zavrniti.

Če je operaterjev odgovor negativen, se lahko naročnik v nadaljevanju pritoži na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve. Pomembna vloga agencije je namreč tudi varstvo pravic končnih uporabnikov elektronskih komunikacij in poštnih storitev in agencija rešuje uporabniške spore na omenjenih področjih.

Če torej naročnik z odločitvijo operaterja ni zadovoljen, lahko v 15 dneh od prejema dokončnega operaterjevega odgovora vloži na agenciji predlog za rešitev spora.

Potrošnica je pisala agenciji in z njeno pomočjo dosegla dogovor z operaterjem ter sprejela ponujeno poravnavo.

Avtorica: Tina Fonovič

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju