Rok za vračilo izdelka je bil zamujen
22. avgust 2024
Na predstavitvi sem kupila kristalno-magnetno prevleko za ležišče in zanjo plačala 990 evrov. Ugotovila sem, da prevleka nima lastnosti, o katerih so govorili na predstavitvi, zato sem jo čez tri tedne želela vrniti. Pri podjetju pa so mi povedali, da sem rok za vračilo izdelka že zamudila, saj bi jim morala sporočilo, da želim izdelek vrniti, poslati v 14-dneh od nakupa.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Odklenite si dostop za ogled celotne vsebine članka
V prispevku boste izvedeli:
- Kaj preostane potrošnici, ki je zamudila zakonski 14-dnevni rok za vračilo izdelka, kupljenega izven poslovnih prostorov prodajalca?
- Kaj zakonsko gledano pomeni, da prevleka za ležišče nima lastnosti, s kakršnimi so jo oglaševali?
- Kako poteka postopek uveljavljanja neskladnosti s pogodbo?
- Je v tem primeru mogoče zahtevati vračilo kupnine?
Cena: 1,00 €
(Dostop do članka: 2 leti)
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.