Rok za popravilo v podaljšani garanciji

21. maj 2024

Garancija
Rok za popravilo v podaljšani garanciji

"Januarja se je pokvaril moj pralni stroj, ki ima 6 let dodatne garancije za rezervne dele. Poklical sem prodajalca in obiskal me je serviser, ki je ugotovil, da je treba zamenjati enega od delov, ki pa ga morajo naročiti. Minilo je več mesecev, stroj pa še vedno ni popravljen.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

V tem času sem večkrat poklical zastopnika in serviserja, vsakič pa so me odpravili s pojasnilom, da čakajo na rezervni del. Po nekaj mesecih sem le dobil elektronsko pošto z zagotovilom, da bo rezervni del dostavljen v 10 dneh in da bodo lahko pralni stroj končno popravili. Toda še vedno ni zgodilo nič. Zanima me, kaj lahko storim, da bo pralni stroj končno popravljen?"

Odgovor ZPS

Naša zakonodaja razlikuje med obvezno in prostovoljno garancijo. Vsebina obvezne garancije je natančno določena v Zakonu o varstvu potrošnikov, obseg prostovoljne garancije pa je določen v garancijskem listu. Iz potrošnikove dokumentacije je bilo razvidno, da v garancijskem listu potrošnik ni imel konkretne pravne podlage, na kateri bi podjetju lahko določil rok, v katerem bi moralo podjetje zagotoviti rezervne dele.

Na Zvezi potrošnikov zato vztrajno opozarjamo, da ob nakupu podaljšane garancije oz. jamstva preberete splošne pogoje, saj se velikokrat zgodi, da vam ta ne nudi toliko pravic kot po zakonu obvezna garancija.

Podjetju smo pisali v imenu potrošnika, našega člana, in jih pozvali, naj čim prej zagotovijo rezervne dele. V podjetju so se odzvali, preskrbeli potrebni rezervni del in popravili pralni stroj.

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju