Revolut – primer neodobrene plačilne transakcije

12. december 2024

Plačilne kartice
Revolut – primer neodobrene plačilne transakcije

Kako je neobanka Revolut postopala v primeru potrošnika, ki je prijavil neodobreno plačilno transakcijo? Zakaj je bila njihova reakcija v tem primeru, ko je šlo za sum spletne zlorabe, primer dobre prakse?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Prijava neodobrene plačilne transakcije

Svojo izkušnjo je z nami delil uporabnik Revoluta, ki je opazil, da so mu z bančnega računa trgali znesek v višini 35,99 €, kot trgovec je bil naveden le Google Play. Potrošnik je bil prepričan, da transakcije sam ni odobril, zato je na Revolut podal pritožbo. Opazil je tudi, da je bil poskus plačila enakega zneska za istega prejemnika opravljen že prejšnji mesec, a zaradi prenizkega stanja plačilo takrat ni bilo izvedeno.

Potrošnik je preklical plačilno kartico, s katero je bilo opravljeno plačilo in naročil novo. Preko elektronske pošte je od Revoluta dobil sporočilo o preklicu kartice, kjer je bilo navedeno tudi, da lahko zaprosi za povračilo zneska poštnine za dostavo nove.

Najprej (začasno) vračilo sredstev

Naslednji dan pa je prejel še eno elektronsko sporočilo, v katerem ga je Revolut obvestil, da so mu sporni znesek začasno vrnili na račun. Sredstva so mu na voljo do razrešitve primera – v primeru, da bo njegova pritožba sprejeta, znesek ostane na njegovem računu, v nasprotnem primeru ga bo moral vrniti.

In prav to je ključna podrobnost: znesek je bil najprej vrnjen, nato so ugotavljali, kaj se je zgodilo in ne obratno. Resda ni šlo za velik znesek, a odnos Revoluta do uporabnika je bil vsekakor ustrezen.

Čez dober mesec dni je potrošnik dobil še zadnje elektronsko sporočilo, da je bila njegova pritožba utemeljena, da mu denarja ni treba vračati in da je s tem zadeva zaključena.

Primer dobre prakse

In čeprav na spletnem mestu Revolut ni navedeno, da bi tako postopali v vseh primerih prijavljenih neodobrenih plačilnih transakcij, pa gre v konkretnem primeru vsekakor za primer dobre prakse. Žrtev spletne zlorabe je najprej dobila povrnjen znesek, ki ji je bil odtujen, nato pa je Revolut ugotavljal, kaj se je zgodilo.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju