Odpoved potovanja zaradi bolezni

6. julij 2023

Turizem in potovanja
Odpoved potovanja zaradi bolezni

V lastni režiji smo rezervirali družinsko potovanje v London, vendar so tik pred odhodom otroci zboleli, zato se ga nismo mogli udeležiti. Ali imam kakšno možnost, da dobim denar nazaj?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Preverite, če ponudnik ponuja brezplačno odpoved

Pri odpovedi potovanj je vedno treba upoštevati določila pogodbe, ki ste jo sklenili ob nakupu določene turistične storitve (npr. nočitve), ali določila splošnih pogojev, ki so pri ponudniku veljali ob nakupu.

Če ponudnik ponuja brezplačno odpoved, morate preveriti, koliko časa pred začetkom storitve je treba sporočiti odpoved storitve in do kolikšnega povračila ste v tem primeru upravičeni.

Zavarovanje rizika odpovedi potovanja

Kadar ponudnik ne omogoča brezplačne odpovedi rezervirane turistične storitve, je smiselno razmisliti o zavarovanju rizika odpovedi potovanja, pri čemer pa morate biti pozorni na nekaj stvari. 

Za zavarovanja rizika odpovedi potovanja je posebej značilna t. i. čakalna doba. To pomeni, da zavarovanje ne bo začelo veljati takoj, ampak šele po določenem času od skle¬nitve zavarovanja. Spet druga zavarovanja zahtevajo, da se jih sklene v zelo kratkem času po nakupu potovanja (tudi v 24 ali 48 urah).

Čeprav so si kritja različnih zavarovanj na prvi pogled podobna, se ključne razlike skrivajo v drobnem tisku. Največja odstopanja je zaznati v zvezi z naborom kritij, saj nekatere zavarovalnice določena kritja izrecno in v celoti izključujejo (npr. pričakovano poslabšanje kroničnih bolezni).

Druge ponujajo zelo omejena kritja (npr. le za nujne prevoze ali za primere, ko je zavarovanec v tujini hospitaliziran), le redka pa omogo¬čajo nekoliko večjo varnost.

Odgovor sta pripravili: Petra Lovišček & Tea Žnidaršič

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju