Odpadel strokovno voden ogled muzeja

6. julij 2023

Turizem in potovanja
Odpadel strokovno voden ogled muzeja

Za podaljšan vikend sem z agencijo odpotovala v Italijo. Potovanje sem rezervirala prek agencije. Veselila sem se predvsem strokovno vodenega ogleda muzejev. A muzeja, ki je bil na programu zame najbolj pomemben, nam ni uspelo obiskati, saj takrat, ko je bil na urniku potovanja, sploh ni bil odprt. Kako pristopim k reševanju situacije, kaj predlagate?

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Agencija je dolžna izpolniti vse, kar oglašuje

Agencija je dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, je potrošnik upravičen do sorazmernega znižanja cene plačanega aranžmaja in povrnitve morebitne škode.

Kdaj na turistično agencijo nasloviti pisno pritožbo?

V konkretnem primeru turistična agencija odpadlega ogleda muzeja ni mogla nadomestiti, zato ni v celoti izpolnila programa potovanja. Za potrošnico je bil obisk muzeja eden od pomembnejših elementov programa, zato lahko po prihodu domov na turistično agencijo naslovi pisno pritožbo, v kateri navede vse pomanjkljivosti in zahteva znižanje cene plačanega zneska.

To lahko stori v dveh letih od nastanka neskladnosti, a svetujemo, da pritožbo agenciji pošlje čim prej. 

Kolikšen odstotek znižanja lahko zahtevate?

Zakonodaja ne določa, kolikšen odstotek znižanja lahko zahteva potrošnica v primeru posameznih nepravilnosti. Pri postavitvi zahtevka si potrošnica lahko pomaga s Frankfurtsko tabelo. Ta ne predstavlja veljavne zakonodaje, ampak služi kot pripomoček za oblikovanje višine zahtevka.

V njej so natančno navedene posamezne neskladnosti in odstotek znižanja cene, ki ga potrošnica lahko zahteva za posamezno neskladnost. 

Frankfurtska tabela
Preberite tudi

Če turistična agencija, ki je bila organizator potovanja, zahtevek za znižanje cene potovanja zavrne, potrošnica lahko poda prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki lahko agenciji naloži plačilo globe.

Odgovor sta pripravili: Petra Lovišček & Tea Žnidaršič

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 4 x 16,50 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Na voljo vam je vsak dan. Svetujejo izkušeni pravni strokovnjaki.

Za člane: 01 432 00 89 Za nečlane: 090 50 90

Svetovanje o pravicah pacientov (financira Mestna občina Ljubljana): 01 474 06 10

Več o svetovanju