ZPS bo vložila kolektivno tožbo potrošnikov v primeru Sparkasse

13. april 2022

Krediti Zakonodaja in postopki
ZPS bo vložila kolektivno tožbo potrošnikov v primeru Sparkasse

V primeru Sparkasse, kjer je banka kreditojemalcem obračunavala negativno vrednost obrestne mere EURIBOR kot da je ta 0%, bomo na Zvezi potrošnikov Slovenije vložili kolektivno tožbo potrošnikov. V tem sodnem postopku bodo zajete kreditne pogodbe, v katerih ni klavzule, da se negativni EURIBOR obračuna po vrednosti 0 %.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

pravni nasveti potrosnikom v casu koranavirusa odgovor

Na ZPS smo s tožbo na sodišču proti banki Sparkasse dosegli, da mora banka v kreditnih potrošniških pogodbah prenehati obračunavati negativne referenčne obrestne mere EURIBOR v višini 0 %. Banka mora pri izračunu pogodbene obrestne mere upoštevati dejanske negativne vrednosti EURIBOR.

Na ZPS smo po razsodbi sodišča banko Sparkasse pozvali k spoštovanju sodbe. Hkrati pa smo banko tudi pozvali, naj pravilno obračuna pogodbeno obrestno mero tudi za celotno obdobje za nazaj, ko ni upoštevala negativne obrestne mere EURIBOR.

Na ZPS odgovora banke sicer še nismo prejeli. Smo pa s strani potrošnika, komitenta Sparkasse, prejeli informacijo, da ga je banka obvestila, da bo dejansko negativno vrednost EURIBOR obračunavala le za obdobje od pravnomočnosti sodbe naprej.

Zato smo se odločili za kolektivno uveljavljanje pravic potrošnikov v primeru Sparkasse. Vse oškodovane potrošnike vabimo, naj se nam pridružijo v kolektivni tožbi. O dogajanju vas bomo sproti obveščali.

V okviru kolektivnega sodnega postopka bomo od banke Sparkasse zahtevali:

  • Naj vsem kreditojemalcem, ki odplačujejo kredit, preračuna preostanek dolga in temu ustrezne obroke s tem da za celotno obdobje upošteva dejanski EURIBOR.
  • Naj vsem kreditojemalcem, ki so dolg po kreditni pogodbi že odplačali, vrne preplačila.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju