Vračila vplačanih zneskov v primeru odpovedi potovanja: dopis Vladi RS

20. maj 2020

Vračila vplačanih zneskov v primeru odpovedi potovanja: dopis Vladi RS

V zvezi s problematiko odpovedi pogodb o potovanju zaradi COVID-19 in pravico potrošnikov do vračila vplačanih zneskov je Evropska komisija dne 13.5.2020 izdala priporočilo državam članicam. V njem je izpostavila, da morajo države ohraniti pravico potrošnikov do vračila vplačanih zneskov skladno z obstoječo zakonodajo, po kateri morajo organizatorji potovanj vplačane zneske vrniti v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Sprejem dobropisa (vrednotnice) pa mora biti za potrošnika prostovoljen. Da bi se potrošniki raje odločili za vrednotnice, bi morale imeti vrednotnice v priporočilu navedene značilnosti in zagotovljeno varnost pred plačilno nesposobnostjo.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Zadnja sprememba zakonodaje v Sloveniji temu ni sledila in je potrošnike, ki se ne strinjajo z vrednotnico, prisilila v brezobrestno kreditiranje organizatorjev potovanj. Poleg tega vrednotnice ne izpolnjujejo kriterijev iz priporočila Evropske komisije.

Zato smo Vlado RS in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo pozvali, naj priporočilo Evropske komisije z dne 13.5.2020 temeljito preuči in oblikuje ustrezne spremembe zakonodaje, ki naj bodo v skladu s priporočilom Evropske komisije.

Preberite dopis v celoti

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju