Vem več: številne brezplačne delavnice in koristne informacije

29. april 2021

Krediti Neskladnost s pogodbo (prej: stvarna napaka)
Vem več: številne brezplačne delavnice in koristne informacije

Zvezi potrošnikov Slovenije je Vlada Republike Slovenije ponovno podelila koncesijo za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na podlagi javnega razpisa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo RS, ki sofinancira izvajanje javne službe. Tako lahko na ZPS nadaljujemo uspešno zgodbo informiranja, ozaveščanja in izobraževanja potrošnikov, ki smo jo začeli leta 2016.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Področji, ki ju pokriva aktualna koncesija, sta osebne finance in pravice. To je odlična priložnost za vse potrošnike, ki želijo poznati svoje pravice in se naučiti, kako jih tudi uveljavljati v praksi, saj bodo strokovnjaki ZPS vsak mesec izvedli tematsko delavnico za različne ciljne skupine.

Prva brezplačna izobraževalna delavnica na temo pravic potrošnikov in bančnih storitev je bila marca, 29. aprila pa je na vrsti spletna delavnica Pravice potrošnikov in kako jih uveljavljati. Na njej bomo predstavili razlike med stvarno napako in garancijo, kako odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo in zunaj poslovnih prostorov, kako se izogniti pastem pri spletnem nakupovanju in še mnogo več.

V naslednjih dveh letih bomo na ZPS tako v okviru projekta VemVeč ne le organizirali (spletne) delavnice, ampak redno ustvarjali vsebine s področij osebnih financ in pravic potrošnikov, ki bodo brezplačno dostopne vsem potrošnikom. Delavnice bodo prilagojene različnim starostnim skupinam – odraslim, starejšim, mladostnikom in otrokom, s ciljem udeležencem ponuditi konkretna znanja na razumljiv in praktičen način ter zagotoviti popolnoma nepristranske informacije.

Potrošniki se morajo na delavnice prijaviti na spletni strani Vem več. Na ZPS svetujemo, da se vsi, ki želijo biti obveščeni o aktualnih delavnicah in dodanih novih vsebinah, prijavijo na brezplačne e-novice VemVeč.

Potrošnikom pa ni treba čakati na novo delavnico. Na spletni stani projekta lahko že danes najdejo številne informacije, ki jim bodo v pomoč pri sprejemanju informiranih odločitev.

Na primer: ste se dogovorili za dobavo in montažo kuhinje, oken in drugega pohištva, podjetje pa zamuja z izpolnitvijo pogodbe? Tukaj lahko preverite, kako ukrepati.

Še več aktualnih vsebin najdete na spletni strani Vem več.

vemvec-noga

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju