Tržni inšpektorat potrdil zavajajoče poslovne prakse podjetja Kanes (Swiss+Bed)

5. junij 2025

Nepoštene poslovne prakse
Tržni inšpektorat potrdil zavajajoče poslovne prakse podjetja Kanes (Swiss+Bed)

Tržni inšpektorat Republike Slovenije (TIRS) je v inšpekcijskem postopku ugotovil, da je podjetje Kanes, prodaja pohištva, d. o. o., ki prodaja vzmetnice blagovne znamke Swiss+Bed, uporabljalo nepošteno in zavajajočo poslovno prakso.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Podjetje je v svojih oglasih na spletni strani in družbenih omrežjih navajalo, da gre za »švicarske vzmetnice«, ki so »izdelane v Švici« ali »zasnovane s strokovnjaki iz Švice«. Poleg tega je objavljalo prečrtane višje cene z veljavnimi nižjimi »akcijskimi« cenami in označenimi popusti.

Podjetju za nobeno od teh navedb ni uspelo dokazati resničnosti – ne o izvoru blaga niti o dejanskih znižanih cenah.

Tržni inšpektorat tako pritrjuje našim trditvam, da je podjetje zavajalo potrošnike in da je to lahko pomembno vplivalo na njihove nakupne odločitve.

TIRS je svoje ugotovitve osnoval na dejstvu, da so potrošniki pod vtisom, da gre za švicarsko poreklo in navidezne cenovne ugodnosti, sprejeli odločitev za nakup, ki je drugače ne bi.

Kljub že pravnomočnim odločbam pa pogled na njihovo spletno stran razkrije, da podjetje še vedno uporablja enake zavajajoče taktike in tako nadaljuje z zavajanjem potrošnikov.

Kako lahko ukrepate, če ste bili oškodovani?

Vsi potrošniki, ki menite, da ste bili zaradi teh praks oškodovani, lahko od podjetja zahtevate znižanje kupnine ali vračilo celotnega plačanega zneska, in sicer v skladu s 55. členom Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelek morate podjetju vrniti v 14 dneh od uveljavitve zahtevka, podjetje pa vam mora v enakem roku povrniti plačilo. Rok za uveljavljanje zahtevkov, ki temeljijo na nepošteni poslovni praksi podjetja, je 5 let od nakupa blaga.

Če podjetje ne bi vrnilo kupnine ali dela kupnine v 14 dneh od prejema zahtevka, jim lahko Tržni inšpektorat RS izreče globo od 1500 do 5000 evrov.

Potrošnikom svetujemo, da zahtevke na podjetje Kanes naslovijo pisno (pisna naj bo tudi potrditev o vračilu vzmetnice) in hranijo vso dokumentacijo, povezano z nakupom in zahtevkom za znižanje ali vračilo celotne kupnine. Člani ZPS se lahko v primeru težav pri uveljavljanju pravice obrnete na našo svetovalno službo.

Več informacij: novica TIRS.

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju