Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov zavarovalnic: Večina s pozitivno oceno, a nekaterim je klic potrošnika povsem odveč

14. maj 2018

Zavarovanja
Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov zavarovalnic: Večina s pozitivno oceno, a nekaterim je klic potrošnika povsem odveč

Na MIPORju smo v okviru izvajanja primerjalnega ocenjevala poklicali klicne centre osmih slovenskih zavarovalnic, ki ponujajo življenjska zavarovanja in jim zastavili nekaj vprašanj v zvezi z njihovo ponudbo. Ocenjevali so odzivnost, čas čakanja, prijaznost do uporabnika ter kakovost in natančnost odgovorov – torej, ali se lahko potrošnik zanese na informacije, ki jih prejme s strani telefonskih svetovalcev. V večini primerov DA.

Dodaj vsebino med priljubljene

Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija

Večina svetovalcev je pustila pozitiven vtis z vidika prijaznosti in razumljivosti odgovorov. Posebej so se izkazali svetovalci Zavarovalnice Triglav d.d., Zavarovalnice Sava d.d, Prve osebne zavarovalnice d.d. in Zavarovalnice Generali d.d., ki so dobro poznali problematiko, o kateri so jih spraševali, dajali vtis zaupanja ter odgovore podajali jasno in razumljivo.

Enako velja tudi za NLB Vita d.d., kjer pa je malenkost zmotilo dejstvo, da je svetovalec klicatelja prepričeval v sklenitev zgolj enega zavarovalnega produkta iz njihove ponudbe. Adriatic Slovenici d.d. nekoliko znižuje oceno dejstvo, da niso pokazali več interesa, da bi klicatelju zagotovili nekoliko bolj konkretne informacije.

Povsem drugačna pa je bila situacija pri Grawe zavarovalnici d.d, kjer so klicatelja iz MIPORja bolj kot ne osorno zelo na hitro odpravili, medtem ko smo pri Merkur zavarovalnici d.d. dobili vtis, da je svetovalka povsem nezainteresirana, ni bilo čutiti, da dobro pozna tematiko življenjskih zavarovanj, klicatelj pa konkretnih odgovorov ni prejel, niti dobro razumel. Rezultati so v celoti brezplačno dostopni na www.PotrošnikovZOOM.si

PotrošnikovZOOM: preverite rezultate ocenjevanja klicnih centrov zavarovalnic

Delovni čas ni najbolj prijazen do potrošnikov Prav vse zavarovalnice, ki smo jih vključili v primerjalno ocenjevanje, ponujajo brezplačno kontaktno številko. Bistveno pa se razlikujejo po delovnem času. Od "zmagovalke" NLB Vita d.d., ki jo lahko kontaktirate 24 ur dnevno vse dni v letu, do Grawe zavarovalnice d.d., ki jo lahko pokličete le od ponedeljka do četrtka od 7.30 – 16.00 ure, ob petkih pa celo samo do 13.30, je kar precejšen razkorak.

Z izjemo omenjene NLB Vita d.d. pa delovni čas klicnih centrov nasploh ni najbolj prijazen do uporabnikov, saj se ure prekrivajo z običajnim delovnikom – od ponedeljka do petka nekje med 8.00 in 16.00, pri nekaterih pa vsaj do 18.00 oziroma 19.00.

Pomanjkljivost, ki smo jo zaznali pri vseh zavarovalnicah, z izjemo treh (Adriatic Slovenica d.d., NLB Vita d.d. in Prva osebna zavarovalnica d.d.) pa je, da delovni čas klicnega centra ni objavljen na spletnih straneh, kar je prav tako vplivalo na nekoliko nižjo oceno.

Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov zavarovalnic je bilo izvedeno v sklopu primerjalnih ocenjevanj, ki jih Mednarodni inštitut za potrošniške raziskave (MIPOR) izvaja v okviru koncesije RS za opravljanje javne službe izvajanja primerjalnih ocenjevanj blaga in storitev. Vse informacije in ugotovitve primerjalnih ocenjevanj so brezplačno dostopne na spletni strani www.potrošnikovZOOM.si . Medije naprošamo, da ob komuniciranju rezultatov primerjalnega ocenjevanja navedejo sofinancerja, tj. Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Jasmina Bevc Bahar
Vodja odnosov z mediji/ Head of PR
Zveza potrošnikov Slovenije
Frankopanska 5, 1000 Ljubljana

Tel: 01 474 06 08
Mobi: 041 387 769
Fax: 01 433 33 71

Sveže e-novice ZPS, vsak petek

Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.

Politika varovanja osebnih podatkov

Sorodne objave

Nazaj na seznam objav

Postanite član Zveze potrošnikov Slovenije

ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.

Zakaj postati član-ica?

Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:

  • Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
  • Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
  • Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
  • Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike

Že od 69,60 € / na leto

Zakaj so vsebine ZPS plačljive?

Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.

Želim se včlaniti

 

Potrošniško svetovanje ZPS

Ste v potrošniški zagati?

Pokličite nas. Svetovali vam bodo izkušeni pravni strokovnjaki. Brezplačno za člane in članice ZPS.

 

Več o svetovanju