Breda Kutin ostaja predsednica ZPS - kateri bodo glavni izzivi v novem mandatu?
30. september 2021
Skupščino ZPS, ki je potekala 27. septembra 2021, bi morali imeti že lani, a smo jo bili primorani zaradi covida-19 zamakniti na začetek letošnje jeseni, čeprav v precej okrnjenem številu in ob upoštevanju pogoja PCT.
Dodaj vsebino med priljubljene
Za dodajanje vsebine med priljubljene potrebujete uporabniški profil. Brezplačna registracija
Kljub temu smo lahko zares ponosni na dosežke v obdobju 2016–2020, saj smo stabilizirali organizacijo, ohranili vsebino revije ZPStest, povečali obseg testiranja in reviji povrnili prvotni obseg. Okrepili smo tudi našo strokovno ekipo, ki z nami dela za vas, spletli še nekaj novih vezi mednarodnega sodelovanja in stabilizirali članstvo.
Lani in letos smo praznovali tudi dve za nas vsekakor pomembni obletnici: 30-letnico obstoja naše organizacije in izhajanja edine potrošniške revije v Sloveniji, revije ZPStest. V preteklosti smo okrogle obletnice praznovali delovno, v mednarodni družbi, s prestižnimi gosti iz potrošniškega sveta. A 30. obletnico našega delovanja in izhajanja revije ZPStest smo tokrat zgolj zabeležili, proslavljanje pa preložili, saj je covid-19 tudi nam prekrižal načrte, porušil ustaljen način dela in spremenil oblike mednarodnega sodelovanja. A le za kratek čas.
Hitro smo se prilagodili in nadaljevali delo za vas in cenimo, da ste tudi vi ostali zvesti nam. Na skupščini ZPS smo razrešili staro vodstvo in izvolili novo. Skupščina mi je zaupala še en mandat in kot predsednica ostajam na čelu organizacije.
Zastavili smo ključne naloge in izzive, ki nas čakajo v naslednjem štiriletnem obdobju. Najprej je tu nadaljnja krepitev vaše in naše organizacije, ki bo potrošnikom še naprej pomagala uveljavljati potrošniške pravice, ki bo tako kot do zdaj glas in zastopnik potrošnikov v družbi ter ogledalo družbe. Ob tem nas čakata tudi zelena preobrazba in digitalna transformacija, a ju bomo lahko uresničevali le, če bo trajnost postala način življenja, odločanja in izbiranja in če bo breme transformacije pošteno porazdeljeno med vse deležnike na trgu.
Ne nameravamo ostati zgolj pri načelih. Začeli smo celovito prenovo spletne strani, ki bo sodobna in uporabnikom prijazna, ki vam bo poenostavila informirano izbiranje in "odprla" dostop do vsebin, ki so zdaj očem marsikdaj skrite. Tudi preoblikovanje revije ZPStest smo že začeli. Preobrazba se bo nadaljevala v naslednjem letu, v povezavi z vzpostavljanjem novega spletnega mesta.
Ključna področja delovanja, poleg pravic potrošnikov, ostajajo hrana, finančne storitve, energetika, telekomunikacije. Nastajajo pa tudi nova področja. Trajnost, ne več samo kot varovanje okolja, ampak tudi in predvsem kot način življenja. Seveda sta tu še digitalizacija in umetna inteligenca.
Okrepili bomo sodelovanje z organizacijami, s katerimi delimo vrednote in cilje, ter se povezali z mladimi, za katere sta solidarnost in sodelovanje vrednoti in ki zavračajo nebrzdano potrošništvo.
Mednarodno sodelovanje (ICRT, BEUC, ANEC, CI, TACD) ostaja pomembna oblika dela ZPS. Krepimo sodelovanje v evropskih projektih, zaradi pridobivanja novega znanja in zagotavljanja pogojev dela ZPS v Sloveniji.
Skupaj se bomo potrudili, da ZPS ohrani vrednote in način delovanja odprte organizacije civilne družbe, ki je v treh desetletjih postala zaupanja vredna institucija.
Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije
Sveže e-novice ZPS, vsak petek
Ste z zanimanjem prebrali ta članek?
Prijavite se na e-novice ZPS za še več aktualnih in koristnih vsebin.
Politika varovanja osebnih podatkov
Sorodne objave
Nazaj na seznam objavPostanite član Zveze potrošnikov Slovenije
ZPS je neodvisna in neprofitna organizacija, že
več kot 30 let na strani potrošnikov.
Pridobite dostop do kakovostnih vsebin:
- Revija ZPStest: 12 številk v 10 izvodih, dostop le prek spleta ali z dostavo na dom
- Dostop do vseh testov in drugih plačljivih vsebin
- Pravno svetovanje pri potrošniških težavah
- Svetovanje o kakovosti in varnosti gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike
Že od 69,60 € / na leto
Primerjalne teste izdelkov in storitev financirajo člani ZPS s plačilom članarine. S plačilom posameznega testa tako tudi vi omogočate izvedbo primerjalnih testov. Zaradi zagotavljanja popolne neodvisnosti ZPS kot potrošniška, organizacija ne sprejema donatorskih in sponzorskih prispevkov podjetij.