Turizem, prevoz Turizem Izgubljena prtljaga na potovanju

Izgubljena prtljaga na potovanju

E-pošta

izgubljena_prtljaga_na_potovanjuPotrošnika sta se s turistično agencijo odpravila na daljše potovanje, med prevozom z avtobusom pa se je izgubila njuna ročna prtljaga. Turistična agencija ni želela ugoditi njunemu zahtevku za izplačilo odškodnine za izgubljeno prtljago, saj naj ne bi odgovarjala za ročno prtljago. Potrošnik je za pojasnilo prosil še našo svetovalno pisarno.

Pojasnili smo jima, da turistična agencija kot organizator potovanja odgovarja za škodo, ki jo je utrpel potnik, četudi je izvedbo posamezne storitve zaupala tretji osebi, v našem primeru prevozniku. Zakonodaja pa loči med ročno in registrirano prtljago.

Ročno prtljago naj bi imel potnik ves čas ob sebi, zato se šteje, da ima nadzor nad njo. Registrirana prtljaga pa se prepelje v posebnem delu vozila in zanjo običajno dobimo potrdilo (prtljažnica) in plačamo tudi pristojbino. Za izgubo registrirane prtljage odgovarja prevoznik, svojo odgovornost pa običajno tudi zavaruje.

Potnik bo torej težko dokazal, da je za škodo, ki jo je utrpel zaradi izgubljene ročne prtljage, odgovoren prevoznik oz. turistična agencija.