Vprašanje operaterjem – in še komu: Kako neomejeno je neskončno?

E-pošta

neskoncni4Operaterji telekomunikacijskih storitev znajo pritegniti pozornost potrošnikov. Pri mobilni telefoniji smo se ravno navadili na v paket vključene količine, a očitno nanje po novem lahko kar pozabimo. Zdaj je vse neskončno, zdaj je vse neomejeno. Mar res?

Ali pri zavarovalnici Generali z vinjeto prihranite največ?

E-pošta

vinjeta2014Pri ZPS smo prejeli pritožbo potrošnice o oglaševalski akciji zavarovalnice Generali, ki ponuja nakup vinjete za 68 evrov. Potrošnico je razburilo, da bon za nakup vinjete v višini 42 evrov lahko dobi le v primeru, da obvezno avtomobilsko zavarovanje pri zavarovalnici Generali sklene na novo.

Ustavimo oglase, ki zavajajo

E-pošta

ustavimo oglase ki zavajajo2Konkurenčni trg zahteva, da so tehnični izdelki vedno manjši, hitrejši, privlačnejši, "zeleni", da so živila zdrava, naravna, brez dodatkov, prehranski dodatki pa naj bi omogočali neverjetno izgubo kilogramov ... Oglaševalci so vedno iznajdljivejši, ustvarjalnejši in so velikokrat na meji, ki že (lahko) zavaja potrošnike.

Z našo akcijo "Za šolo brez oglasov" do prvih rezultatov!

E-pošta

sole3Ministrstvo za šolstvo in šport je za vse šole pripravilo okrožnico, v kateri šole pozivajo na omejijo izpostavljenost učencem oglaševanju. Veseli smo takšne odločitve!

Zasoljena kazen za trgovca Tesco zaradi zavajajočega oglaševanja "posebne ponudbe"

E-pošta

jagode tesco3Razsodili so, da je bilo oglaševanje posebne ponudbe zavajajoče, trgovcu Tescu pa naložili vrtoglavih 300.000 funtov (dobrih 350.000 evrov) kazni.

Čudežna steklenička?

E-pošta

cudezna flaskaPotrošnica nam je poslal vprašanje o kakovosti "Flaške", stekleničke,  ki naj bi zmanjševala prisotnost škodljivih snovi v vodi, t. i. genotoksičnost vode.  Zanima jo, ali smo jo preizkusili tudi mi in ali imamo o tem izdelku kakršno koli mnenje, saj ima proizvajalec na svojem spletnem mestu navedeno vrsto različnih certifikatov?

Prepoceni, da bi bilo lahko res

E-pošta

spletna lekarna3Navadno pomislimo na ponarejena oblačila, torbice ali sončna očala. A ponarejena so lahko tudi zdravila in rezervni deli za avtomobile. Previdno!

Otroci in mladostniki v primežu trženja nezdravih živil

E-pošta

oglasevanjeOtroci in mladostniki so zaradi svoje "nevednosti" lahek plen tržnikov. Po podatkih Svetovne zdravstvene organizacije je trend naraščanja telesne teže otrok v Sloveniji v primerjavi z drugimi državami med najbolj izrazitimi. Trženje živil nedvomno tudi vpliva na prehranjevalne navade otrok in mladostnikov. Zaradi teh dveh dejstev je napeljevanje otrok k uživanju nezdravih živil nujno potrebno omejiti. Tako nujno, da omejitev takega trženja kar "kliče" po sistemski ureditvi.

Akcija ZPS - Za šolo brez oglasov!

E-pošta

za_solo_brez_oglasov_2Konec avgusta smo, tudi na pobudo staršev, začeli z akcijo "Za šolo brez oglasov", saj smo prepričani, da oglaševanje ne sodi v šole. Kaj vse so nam poslali starši in kakšen je bil odziv med šolami?

Kaj nam (še) ponujajo revije za otroke

E-pošta

kaj_ponujajo_revije_za_otroke2 Prve šolske dni nas naši šolarji zasujejo z brezplačnimi oglednimi izvodi otroških revij, ki jih lahko starši naročijo v šoli. Poleg zanimivih vsebin pa revije ponujajo našim najmlajšim tudi reklame za raznovrstne izdelke, od igrač do hrane. Zanimalo nas je, kakšne prehranske izdelke in pijače za najmlajše oglašujejo v njih: pri vseh bi vsaj enkrat na našem prehranskem semaforju zasvetila rdeča luč!

Na televiziji preveč oglasov, glede vsebin oglaševalci večinoma spoštujejo predpise

E-pošta

tv_oglasi3Kot je pokazalo poročilo, oglaševalci kršijo določbe o dovoljenih 12 minut oglaševanja na uro predvajanega programa. Pet držav prepovedalo oglaševanje v terminih otroškega programa.

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL