Vračilo izdelka v 8 dneh

E-pošta

menjava3"Za darilo sem kupila parfum, ki pa obdarjencu ni bil všeč. Neodprtega in v popolnoma nepoškodovani embalaži sem ga želela vrniti, prodajalka pa mi je ponudila le zamenjavo za drug parfum ali dobropis. Mislila sem, da je potrošnik upravičen do povrnitve kupnine, če izdelek v originalni embalaži vrne v 8 dneh. Ali se motim?"

Morajo samopostrežni avtomati izdajati račune?

E-pošta

avtomat3"Zanima me, ali morajo tudi samopostrežni avtomati za hrano in pijačo izdajati račune? Večkrat se namreč zgodi, da se hrana v avtomatu zatakne. Sendvič plačaš, vendar ga ne dobiš. Velikokrat pa sem tudi opazil, da na avtomatih s toplimi napitki ni cenikov."

Dobite toliko izdelka, kot je zapisano na embalaži?

E-pošta

dobite toliko izdelka kot je napisano 2Vse več je predpakiranih izdelkov, ki imajo na embalaži označeno tudi nazivno količino. Večina potrošnikov zaupa, da je izdelka natanko toliko, kot je označeno, bolj nezaupljivi pa tudi preverijo, ali zapisano dejansko drži. Če je izmerjena vrednost manjša od tiste, ki je označena na embalaži, se počutijo ogoljufane. Pa imajo prav? Gre res za goljufijo?

Čezmejne težave: število pritožb raste

E-pošta

nakupovanje eu4Tako je pokazalo letno poročilo Mreže evropskih potrošniških centrov, v okviru katere so leta 2013 obravnavali več kot natanko 80.272 povpraševanj državljanov, kar je 11% več kot leto poprej. Slaba polovica - 32.522 - je bilo pritožb, kar je 9 % več kot v letu 2012.

Zimske sezonske razprodaje

E-pošta

razprodaje3Prvi delovni ponedeljek po novem letu se začenjajo sezonske razprodaje tekstila in obutve. Kakšna so pravila, ki urejajo področje razprodaj?

Je dovoljeno zaračunavanje embalaže po ceni živila?

E-pošta

zaracunavanje embalaze 2"Moti me, da v delikatesi pri tehtanju solate, ali pa recimo oliv, ipd., poleg živila zaračunajo tudi plastično embalažo, in to po ceni živila. To se mi zdi nesprejemljivo in zanima me, ali je sploh dovoljeno."

Zamuda pri dostavi

E-pošta

zamuda pri dostavi2Trgovina s pohištvom zamuja z dobavo sedežne garniture. Kakšne pravice ima v tem primeru potrošnik?

Zgodovina rabljenega avtomobila

E-pošta

zgodovina rabljenega avtomobila 2Lahko od prodajalca rabljenih avtomobilov zahtevate preverjanje zgodovine avtomobila na podlagi številke šasije ali gre v tem primeru za osebni podatek?

Pravice potrošnikov - jih poznate?

E-pošta

uveljavljanje pravic potrošnikov2Čeprav večina potrošnikov pozna svoje pravice veliko bolje kot pred leti, pa se v praksi včasih še vedno pokažejo luknje v znanju. Tudi nekatera podjetja si jih neredko razlagajo nekoliko po svoje. Seveda se pri uveljavljanju pravic, ko ena ali druga stran ne pozna pravic oziroma dolžnosti, zatakne. Je dostava na dom dostava pred vhod bloka? Ste upravičeni do obresti na avans? Ali res trgovina nima nič z reklamacijo, ampak morate pokvarjeni izdelek reklamirati kar na servisu. Preverite!

Previdno pri sklepanju pogodb z družbo Salon oken d.o.o., Maribor!

E-pošta

oknaTržni inšpektorat RS opozarja na previdnost pri poslovanju podjetja Salon oken d.o.o., Šentiljska cesta 40, Maribor. Potrošniki, ki so vplačali avans (ali naročilo v celoti) namreč niso dobili oknen in vrat. Poleg tega je podjetje neodzivno pri reševanju reklamacij.

Moramo revijo, ki smo jo prelistali, tudi kupiti?

E-pošta

moramo_kupiti_revijo_ki_smo_jo_pelistali_2Na več prodajnih mestih je na vidnem mestu obvestilo, da listanje časopisov in revij ni dovoljeno. Kaj pa, če revijo, ki jo nameravamo kupiti, želimo prelistati in preveriti njeno vsebino. Smo jo potem dolžni tudi kupiti?

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL