Pravice Stvarna napaka

Reklamacija strgane majice

E-pošta

strgana majica 2"Pri likanju sem ugotovila, da je nova majica po celotni hrbtni strani natrgana. Majico sem naslednji dan reklamirala v trgovini, prodajalka pa je reklamacijo zavrnila. Kako naj uveljavim svoje pravice?"

Če ima izdelek napako

E-pošta

napakaKdaj ima izdelek stvarno napako? V kakšnem časovnem roku morate uvljevljati pravice in kaj sploh lahko zahtevate? Za člane: obrazec za reklamacijo.

Previdno, ko kupujete rabljeni avtomobil od fizične osebe!

E-pošta

rabljeni avtomobili2Potrošnik je od fizične osebe kupil rabljen avtomobil. Po devetih mesecih je prišlo na avtu do večje okvare, prodajalec pa je njegovo reklamacijo brez obrazložitve zavrnil. Potrošnika je zanimalo, ali lahko od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

Stvarna napaka ali garancija

E-pošta

stvarna napaka ali garancija2Poznate rezlike med uveljavljanjem pravic iz stvarne napake in garancije? Največkrat se zgodi, da potrošnik upošteva prodajalčevo navodilo, kar pa mnogokrat ni v njegovo korist. Zato je pomembno, da veste, katere pravice imate, kako jih lahko uveljavite in v kdaj je za vas ugodneje izbrati eno ali drugo možnost. Preverite!

Nakup avtomobila od fizične osebe

E-pošta

nakup avtomobila od fizicne osebe2"Prek oglasnika sem od fizične osebe kupil rabljen avtomobil. Po devetih mesecih pa je na avtu prišlo do večje okvare, zato sem poklical prodajalca in avto reklamiral. Prodajalec se z mano sploh ni hotel pogovarjati, zato me zanima, kakšne pravice imam?"

Je pri reklamaciji izdelka potreben račun?

E-pošta

kopija_racuna_za_aparat_2Potrošnica je želela reklamirati aparat za pripravo kave, ki ga je kupila pred tremi meseci, vendar ni več našla računa. Zanimalo jo je, ali lahko v trgovini zaprosi za kopijo oz. dvojnik računa.

Poškodovana sedežna garnitura

E-pošta

poskodovana_sedezna_garnitura2Potrošnika sta kupila sedežno novo garnituro in pri čiščenju opazila, da je vzglavnik na zadnji strani poškodovan. Garnituro sta reklamirala, podjetje pa je reklamacijo zavrnilo. Prosila sta nas za pomoč.

Nakup avtomobila od fizične osebe

E-pošta

najem_avtomobila_od_fizicne_osebePotrošnik je od fizične osebe kupil rabljen avtomobil. Po devetih mesecih pa je na avtu prišlo do večje okvare, prodajalec pa je njegovo reklamacijo brez obrazložitve zavrnil. Vprašal nas je, do kdaj lahko zahteva od prodajalca vračilo kupnine.

Fotografije pomagajo rešiti zaplet!

E-pošta

fotogravije_resile_zaplet2Naša članica je v Harvey Normanu naročila masivno jedilno mizo, ob prevzemu se ji je zdelo nenavadno, ker miza ni bila zapakirana v originalno embalažo, zato je za vsak primer še neodprto embalažo fotografirala. Ko so mizo doma sestavili, so ugotovili, da je na več mestih poškodovana.