Pravice Mobilniki, TV, splet

Telekomunikacijski kodeks o nadomestilih: Za hitrejše in učinkovitejše reševanje pritožb potrošnikov

E-pošta

telekomunikacijski kodeks3V praksi TEKON potrošnikom ponuja bolj pregledne pogoje za pridobitev nadomestil zaradi nedelovanja ali slabše kakovosti storitev.

Pobuda za dokončno ureditev problematike SMS-klubov v Sloveniji

E-pošta

sms pobuda operaterjemPritožbe potrošnikov se ne razrešujejo, nepoštena poslovna praksa pa se nadaljuje tudi zaradi pasivnosti operaterjev, ki nudijo tehnično infrastrukturo ponudnikom plačljivih SMS-sporočil. Zato Zveza potrošnikov Slovenije daje javno pobudo slovenskim operaterjem mobilnih komunikacij, da preprečijo nadaljevanje nepoštene poslovne prakse.

Pomembna zmaga ZPS na sodišču glede plačljivih SMS

E-pošta

sms lazna fb-igraZPS že več let opozarja na problem zavajanja in oškodovanja potrošnikov, naročnikov telefonskih storitev, s plačljivimi SMS sporočili. Da se je včlanil v SMS-klub namreč marsikateri potrošnikov izve šele takrat, ko prejme višji račun od pričakovanega. Sodišče je potrdilo argumente ZPS, da podlaga za zaračunavanje spornih plačljivih SMS sporočil ne more biti pogodba, ki jo je sklenil Telekom Slovenije s ponudnikom `zabavnih vsebin´, podjetjem Dimoco.

Težave s storitvami Telemacha - kaj lahko stori potrošnik?

E-pošta

hitrost internetaV zadnjih tednih smo dobili več pritožb potrošnikov o kakovosti storitev v kabelskem omrežju, ki ga je od podjetja Elektro Turnšek odkupil Telemach. Kaj lahko torej v tem in podobnih primerih stori potrošnik? Pripravili smo krajše pojasnilo.

SMS-klubi: Ko se vedno znova ujamemo v past

E-pošta

sms prevare4

Vse se je začelo dokaj mirno in predvidljivo: telefoni so postajali pametnejši in nanje je bilo mogoče naložiti različno vsebino (melodije zvonjenja, ozadja ...). Običajno je bilo treba to vsebino plačati, pri brezplačnih prenosih pa se je uporabnik z vpisom svoje telefonske številke včlanil v SMS-klub in vse skupaj plač(ev)al kasneje. Takrat je bil nasvet nadvse preprost: predvsem pri brezplačnih vsebinah dobro preverite, kakšni so pogoji prenosa. Število pritožb se je po prvem valu zmanjšalo, čez nekaj mesecev pa se je zgodil pravi cunami.

Sodelujete v nagradni igri, zadenite kupon v vrednosti 500 EUR, preverite svoj IQ…

E-pošta

sms klubi3Ste tudi sami že kdaj kliknili na oglas na spletni strani, ki vam je obljubljal bon za nakupe v določeni trgovini, iPad, mobilni telefon ali pa rezultate testa IQ? In kot po pravilu so od vas zahtevali mobilno številko. Ste se kdaj vprašali, kaj ima vaš mobilni telefon opraviti z omenjenimi "ugodnostmi"?

Nakup e-vsebin: raven zaščite potrošnikov višja, a ne še dovolj visoka

E-pošta

kaksen racunalnki kupiti prenosnikStanje je boljše, a prav zadovoljni še ne moremo biti. Tako bi lahko z enim stavkom povzeli ugotovitve zadnjega pregleda spletnih trgovin, ki prodajajo e-vsebine, torej spletne igre, e-knjige, videoposnetke in glasbo.

Bodite pozorni pri pošiljanju kod "znancem" s Facebooka!

E-pošta

mobilno_denar3Ker so nas operaterji obvestili, da se ponovno dogajajo zlorabe, pri katerih uporabniki z "glasovanjem" po mobilnem telefonu v resnici nevede plačujejo z Moneto, povzemamo informacije, ki smo jih pripravili ob prvem valu zlorab.

Nepridipravi so očitno našli nov način, kako zlorabiti mobilne telefone oziroma plačilni sistem Moneta. Pri tem izkoriščajo veselje uporabnikov Facebooka do glasovanja za svoje prijatelje, znance ali zgolj nekoga, ki jim je všeč. Previdno!

Menjava mobilnega operaterja

E-pošta

menjava mobilnega operaterja Prehod k novemu operaterja je bil izveden v začetku meseca, stari operater pa je obračunal naročnino za celoten mesec. Ali je takšna poslovna praksa zakonita?

Pozor: ne naročajte mobilnih paketov po telefonu, 2.

E-pošta

mobilni paketi potelefonu3Po objavi našega poziva potrošnikom naj ne podpisujejo pogodb za mobilne storitve, ki jih prejmejo na osnovi ponudbe po telefonu oz. naj nam posredujejo dokumentacijo, če so to že storili, smo v minulih štirih tednih dobili številne odzive.

Pozor: ne naročajte mobilnih paketov po telefonu!

E-pošta

pogodbeni pogoji mobilnik3Ker smo pred kratkim ponovno dobili informacijo, da naj bi eden od telekomunikacijskih operaterjev nove naročnike za pakete mobilne telefonije novačil po telefonu, ob prejemu "informativnega gradiva" pa so nič hudega sluteči potrošniki prinašalcu že podpisali pogodbo in dovoljenje za prenos številke, vas opozarjamo, da tovrstni praksi ne nasedete – če pa slučajno ste, vas prosimo, da nam pošljete dokumentacijo, na podlagi katere bomo tovrstno početje lažje prijavili ustreznim inštitucijam.

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL