Garancija

E-pošta

garancija_potrdiloGarancijo lahko uveljavljate za tiste izdelke, za katere je garancija obvezna in pa za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za člane: predlog dopisa proizvajalcu oziroma prodajalcu.

"Podaljšane" garancije

E-pošta

podaljsana garancijaPrecej verjetno je, da vam je  trgovec ob nakupu gospodinjskega aparata, računalnika, televizorja ponudil možnost, da dokupite garancijo, ki jo boste lahko uveljavljali, potem ko bo izdelku potekla obvezna garancija. Ponudbo ste sprejeli, saj ste pričakovali, da boste imeli v primeru težav z izdelkom v tem podaljšanem obdobju enake pravice kot med trajanjem obvezne garancije. Toda pogosto ni tako, ugotavljajo tako inšpektorji kot naši člani, ki so se nam oglasili. Kakšne pasti torej skriva t.i. "podaljšana garancija?" Se jo sploh splača kupiti?

Garancija za zamenjani izdelek

E-pošta

garancija_za_zamenjan_izdelek2Potrošnica je na sejmu kupila aparat za peko kruha z dveletno garancijo. Po nekaj mesecih se je aparat pokvaril in odnesla ga je na pooblaščeni servis. Tam aparata niso mogli popraviti, zato so ji obljubili novega. Potrošnico je zanimalo, ali bo tudi za novi izdelek veljala dveletna garancija.

Od kdaj velja garancija pri zamenjavi izdelka?

E-pošta

do_kdaj_velja_garancijaPotrošnik je v spletni trgovini kupil baterijo za prenosni računalnik. Ker pa je slabo delovala, je uveljavljal stvarno napako na izdelku in zahteval zamenjavo z brezhibno novo. Dobil je sicer novo baterijo, garancijskega lista pa ne...

Za katere izdelke mora biti izdana garancija?

E-pošta

garancija_nova_pravila310.3. 2012 je pričel veljati nov Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje.

Spremembe Zakona o varstvu potrošnikov

E-pošta

spremembe_zakona_o_varstvu_potrosnikov2Sredi decembra bodo začele veljati spremembe Zakona o varstvu potrošnikov. Pomembne so zlasti novosti pri časovnem zakupu, ki ga bolje poznamo po angleški izrazu "time-share" in nekatera določila o garanciji. Predstavljamo najpomembnejše spremembe za potrošnike.

Uveljavljanje garancije brez računa?

E-pošta

uveljavljanje_garancije_brez_racunaPotrošnica je pred letom dni kupila nov računalnik, pred nedavnim pa je opazila težave pri delovanju. Računalnik je še v garanciji, zato ga je nameravala odnesti v popravilo, vendar pa ni našla računa. Zanimalo jo je, ali lahko uveljavlja garancijo brez računa.

Popravilo izdelka po preteku garancijskega roka

E-pošta

popravilo_izdelka_po_reteku_garancijePotrošnik je odnesel v popravilo mobilni telefon, za katerega je garancija že potekla. Preteklo je že 45 dni, vendar telefona še niso popravili. Ali je predpisan rok, v katerem mora pooblaščeni servis popraviti izdelek, ki ni več v garanciji?

Evropska garancija

E-pošta

evropska_garancija2Pri odločitvi, ali kupiti gospodinjski aparat, računalnik ali drug tehnični izdelek  čez mejo, potrošnike velikokrat odvrne od nakupa bojazen, kaj bo, če se bo aparat pokvaril. Bo treba v primeru okvare oditi na pooblaščeni servis v tujino ali bo mogoče aparat dati v popravilo na servisu v Sloveniji? Področje garancije proizvajalca v EU še ni enotno urejeno, zato je dobro, da pred odločitvijo o nakupu tehničnih izdelkov v tujini pridobite čim več informacij!