Dobrodošli, Gost
Prosimo Prijava ali Registracija.    Ste izgubili geslo?

Težave pri popravilu mobilnega telefona
Pojdi na dnoStran: 1
TEMA: Težave pri popravilu mobilnega telefona
#599
Težave pri popravilu mobilnega telefona pred 2 Let Karma: 0
Pozdravljeni!
Lani januarja sem v privat trgovini kupila mobilni telefon. Ker je slabo polnil in večkrat "zamrznil", sem ga odnesla nazaj v trgovino, kjer sem ga kupila in uveljavljala garancijo. Prodajalca sem vprašala, kakšna je praksa, če se ugotovi, da serviser ne prizna garancije za popravilo. Povedal mi je, da načeloma garancija krije vse, razen, če je bil telefon v stiku s tekočino. Ker sem bila prepričana, da se to ni zgodilo, sem izpolnila servisni list, kjer je v drobnem tisku zapisano, da v primeru, če garant ugotovi, da je do okvare prišlo zaradi mehanske poškodbe ali stika s tekočino, zaračuna servisni pregled v vrednosti 49€. Ta list sem podpisala in telefon oddala 26. januarja.
27. februarja sem v trgovino poklicala, da preverim, kaj se s telefonom dogaja. Prodajalec mi je rekel, naj poskusim kdaj drugič poklicati, ko bo šef tam, saj on ne ve ničesar o telefonu. Sama nisem več klicala, sva pa šla s partnerjem (telefon sem mu podarila) 47. dan, 13. marca v trgovino, da preveriva, kaj je s telefonom. Tokrat sva imela srečo, da je bil šef tam. Povedal je, da je telefon (Sony Ericsson) poslal na servis na Dunaj (,ker baje v Ljubljani nimajo korektnega odnosa) in da je 22. februarja prejel (to je vedel na pamet) mail, v katerem je zapisano, da je zlomljen nekakšen konektor ter da so priložene fotografije. Tega garancija torej ne krije, garancija je potekla, ker je bil telefon mehansko poškodovan (čeprav velja dve leti) ter da sedaj zahteva 49€ za vrnitev nepopravljenega telefona ali nekaj čez 100€ za popravljenega. Vprašala sem ga, zakaj mi ni nihče sporočil, da so prejeli odgovor pa mi je odgovoril, da se moram za svoje stvari sama pobrigati. Povedala sem mu, da sem klicala torej par dni po njegovem prejetju maila, pa mi nihče ni znal povedati, kaj je s telefonom. Odgovor na to je bil, da on ne odgovarja za svoje zaposlene (gre za s.p.). Z njegovim odgovorom se nisem strinjala in sem povedala, da ne bom plačala 49€ za nepopravljen telefon, ki jestal 370€. Vzel je e-mail naslov od mojega partnerja, da mu pošlje "dokazne" fotografije za zlomljni del v telefonu.
Vse skupaj se mi je zdelo sumljivo, predvsem pa me je zmotil njegov odnos, zato sem se pozanimala pri SiMobilu in Tušmobilu, kako je pri njih v primeru, da serviser ugotovi, da garancija popravila okvare ne krije. Oboji so mi povedali, da je pregled v vsakem primeru brezplačen ter da v takem primeru stranko obvestijo, ona se pa sama odloči, ali ji naj serviser popravi telefon. Prijateljica, ki dela pri tušmobilu me je ob pregledu servisnega ter garancijskega lista opozorila na to, da je kot pooblaščeni serviser zapisan prodajalec in je očitno telefon pri njemu (torej ga ni nikoli poslal na Dunaj!).
Po vsem tem sem se obrnila na vašo pravno službo, kjer mi je gospa, s katero sem se pogovarjala, zagotovila, da me je prodajalec dolžan v skupnem roku 45 dni obvestiti o servisnem pregledu, da mi v nobenem primeru pregleda ni treba plačati ter da mi pripada nov telefon, ker v tem roku nisem bila obveščena, telefon pa tudi ni popravljen. Predlagala mi je, naj mu pošljem dopis, v katerem ga pozivam, da mi da nov telefon ter ga opomnim, da ste tudi vi s primerom seznanjeni.
Poslala sem mu dopis, na katerega mi je še isti dan odgovoril (tisti dan je moj partner prejel tudi obljubljene fotografije iz servisa), napisal pa je, da ob pregledu vse dokumentacije ni zasledil mojih podatkov, zato smatra dopis za brezpredmeten. V dopisu je bila navedena IMEI številka telefona, zaradi katere ni dvoma o katerem telefonu je govora. servisni list je bil izpolnjen na ime mojega partnerja, saj je telefon njegov, jaz sem ga pa samo v njegovem imenu oddala na servis. Tudi na to zavrnitev sem mu odgovorila in razložila, kateri podatki so na servisnem listu ter zakaj. Še enkrat sem ga pozvala, naj izpolni svoje obveznosti, zdaj pa čakam na odgovor. Glede na dosedanje sprenevedanje ter zavlačevanje, ni za pričakovati, da bom kaj dosegla.
Zanima me, kaj lahko v primeru še enega negativnega odgovora naredim. Ali lahko vi ukrepate, ali se moram obrniti na koga drugega ter ali je res, da mi pripada vseeno nov telefon.
v naprej se vam lepo zahvaljujem za odgovor in vas lepo pozdravljam,
Maja
Administrator je onemogočil pisanje neprijavljenim uporabnikom.
 
#602
Odg: Težave pri popravilu mobilnega telefona pred 2 Let  
Spoštovani,

predlagamo vam, da nas v zvezi z nadaljevanjem reševanja primera pokličete na naš svetovalni telefon.

Lepo pozdravljeni!
Tea

Administrator je onemogočil pisanje neprijavljenim uporabnikom.
 
Pojdi na vrhStran: 1